Лоялна програма

Начало | Индивидуални клиенти | Лоялна програма
0700 1 58 85
02/93 00 181 - телефон за денонощна връзка с картодържателите на банката
02/93 00 181
телефон за денонощна връзка с картодържателите на банката
Валутни курсове
21.11.2025
Купува Продава Фиксинг
на БНБ
EUR 1,94620 1,96000 1,95583
USD 1,65677 1,73377 1,69865
CHF 2,06749 2,14749 2,10440
GBP 2,17894 2,25894 2,21875
Всички валутни курсове

Добре дошли в нашата Програма за лоялни клиенти–специална инициатива, създадена в знак на благодарност към всички наши дългогодишни клиенти!

Общинска банка цени доверието и избора ви да бъдете част от нашето семейство. С програмата за лоялни клиенти ви предлагаме персонално отношение, финансови отстъпки и други предимства, които да улеснят ежедневието ви. Разберете повече за условията и възможностите, които ви очакват:

Програма „Лоялни клиенти“ на „Общинска банка“ АД за настоящи клиенти физически лица

   I. Критерии за лоялен клиент в Общинска банка АД.                                                                                      

Лоялен клиент на Общинска банка (Банката) е всеки клиент физическо лице, който отговаря едновременно на следните три критерия:

   1. Да е клиент на банката от минимум 2 години;

   2.1. Да има кредит/и (ипотечен/потребителски) от минимум 2 години в банката, който да е във фаза 1 през целия срок, не е предоговарян/реструктуриран като „проблемен

   или

   2.2. Да има депозит/и и/или платежна/и сметка/и от минимум 1 година в банката със средно месечно разполагаемо салдо по всички сметки в размер на минимум 20 000 лева/ равностойност във валута.

   3. Да ползва минимум 4 продукта на банката, като задължителни са разплащателна сметка с дебитна карта и някой от следните продукти ̵ спестовна сметка, депозит, потребителски кредит, ипотечен кредит, кредит овърдрафт, кредитна карта, онлайн/мобилно банкиране.

   II. Програма за лоялни клиенти физически лица в Общинска банка АД.

Всеки клиент, който отговаря на критериите за лоялен клиент има право да се възползва от условията по настоящата програма, която включва следното:

  1. Финансови отстъпки от действащата Тарифа и Бюлетин за ФЛ и специфични условия в параметрите на продуктите за лоялните клиенти.

    1.1. За разплащателна сметка с дебитна карта:

      1.1.1. 20% отстъпка от месечната такса за обслужване на една основна дебитна карта при извършени минимум десет броя транзакции през месеца.

    1.2. За потребителски и ипотечен кредит:

      1.2.1. 0,25% пункта отстъпка от договорената надбавка при действащия променлив лихвен процент* за съответния вид кредит, когато клиентът има потребителски кредит, но тегли нов ипотечен кредит и обратното. Отстъпката от лихвения процент е за новия кредит и важи за срок от 1 година (12 месеца) за потребителски кредит и 2 години (24 месеца) за ипотечен кредит от датата на усвояване на кредита. Тази отстъпка не се отнема на клиентите и е валидна за съответния срок, независимо от промяната на статуса за лоялност.

    1.3. За кредитна карта и кредит-овърдрафт.

      1.3.1. Предварително одобрен лимит по кредит овърдрафт в размер до 3 000 лева, но не повече от размера на средномесечния осигурителен доход на кредитоискателя за всички месеци, в рамките на една година преди депозиране на искането за кредит за който е налична информация за осигурителния доход по справка от НОИ, намален с 12% удръжки за данъци и осигурителни вноски, или на Револвиращ кредит по кредитна карта (РКК) в размер до 3 000 лева/1 500 евро. Минималният размер на лимита за кредитна карта и за кредит овърдрафт е 500 лева.

      1.3.2. В случай, че кредитополучателят е ползвал лимита по кредита/картата, издължавал е редовно в договорените срокове дължимите лихви, такси (в т.ч. и МПВ) и продължава да има статус „лоялен клиент“, при изтичане срока на ползване на лимита, предоставен по реда на програмата, банката предлага служебно подновяване на договора.

     2. Предимства за лоялните клиенти при обслужването.

       2.1. Излъчено искане за покупка на кредитен или друг вид продукт от лоялен клиент, се разглежда с приоритет, при максимално кратки срокове, като се съблюдава лоялните“ клиенти“ да са с приоритет преди всички останали клиенти.

       2.2. При провеждане на продажбени инициативи и промоции, лоялните клиенти, които не ползват съответния продукт, се оферират приоритетно по подходящ начин.

*променлив лихвен процент съгласно продуктова карта ,оферта или друг документ към датата на разрешаване на съответния кредит/датата на отнемане на отстъпката поради изтичане на регламентирания срок.