25.01.2019Съобщение до клиентите на Общинска банка АД
Уважаеми клиенти,
Информираме Ви за зачестили опити за фишинг атаки. Напомняме Ви, че „Общинска банка“ АД не изпраща електронни съобщения (E-mail или SMS-съобщения), с които да изисква от своите клиенти да въвеждат лична информация и/или финансови данни на посочен интернет адрес.
Препоръчваме Ви, при получаване на съмнително съобщение да не предоставяте Ваши лични данни и информация, свързана с платежни сметки и карти, както и да не предприемате действия описани в получено съобщение, да не отваряте приложени линкове и да не отговаряте на подателя.
Обръщаме внимание, че банките никога не изискват от клиентите си предоставяне на информация през съобщения или имейли, тъй като те вече разполагат с тази информация при предоставяне на платежни услуги и сключването на договори с клиент.
Молим всеки, който е получил съмнително електронно съобщениe да се свърже незабавно с представител на Банката.