Актуално

Начало | Новини | Актуално
0700 1 58 85
02/93 00 181 - телефон за денонощна връзка с картодържателите на банката
02/93 00 181
телефон за денонощна връзка с картодържателите на банката
Валутни курсове
21.11.2025
Купува Продава Фиксинг
на БНБ
EUR 1,94620 1,96000 1,95583
USD 1,65677 1,73377 1,69865
CHF 2,06749 2,14749 2,10440
GBP 2,17894 2,25894 2,21875
Всички валутни курсове

14.08.2025Общинска банка внедри Apple Pay и Google Pay за плащания на виртуален ПОС терминал

Дигиталната услуга предлага на търговците глобален обхват и висока сигурност

Общинска банка АД въведе възможност за приемане на плащания чрез Apple Pay и Google Pay в рамките на своята услуга за виртуален ПОС терминал. С тази стратегическа стъпка банката разширява спектъра от съвременни инструменти за електронна търговия, насочени към търговци, опериращи в национален и международен контекст.

Виртуалният ПОС терминал представлява цялостно софтуерно решение, което не изисква физическо оборудване и позволява дистанционно приемане на картови плащания чрез онлайн платформи и мобилни приложения. С интеграцията на Apple Pay и Google Pay, плащанията стават още по-бързи и сигурни.  Крайният клиент може да потвърди трансакцията с едно докосване или чрез биометрични данни, без да въвежда информацията за своята банкова карта. За търговците това означава по-нисък риск от грешки или измами, както и по-добро потребителско изживяване.

„Внедряването на Apple Pay и Google Pay във виртуалния ПОС терминал е част от нашата цялостна визия за устойчиво дигитално развитие на финансовите услуги. Общинска банка предоставя на своите бизнес клиенти високотехнологично и надеждно решение, което елиминира необходимостта от хардуерна инфраструктура и отговаря на най-високите стандарти за сигурност и потребителско удобство,“ заяви Стойчо Проданов, Директор на дирекция „Дигитално развитие“ в Общинска банка.

С въвеждането на Apple Pay и Google Pay във виртуалния ПОС терминал, Общинска банка затвърждава своята амбиция да предлага технологично ориентирани решения, съобразени с нуждите на съвременния бизнес. Банката продължава да развива своите дигитални канали с ясен фокус върху сигурността, достъпността и потребителското изживяване – като част от дългосрочната си стратегия за модернизация и устойчиво присъствие в дигиталната икономика.